2.50 €

(7.5.2017) SAMOTÁR, SAMORAST, DIS-K47 - Košice, Collosseum (report)
Po krátkom čase druhý koncert v našej produkcii, aj keď dnes som na neho sám, ale ani nečakám žiadne veľké návaly pri vstupe alebo zašiapanie niekoho v tlačenici pred pódiom, hoci je na ďalší deň voľno. Nemám rád naťahovanie začiatku koncertov vo vidine ďalších platiacich, sám dnes však posúvam začiatok o polhodinu neskôr. Stále je povzbujúce, ak je na koncerte viac ľudí z kapiel ako platiacich. Pred pol deviatou na poschodie zablúdilo zopár okoloidúcich, a tak začína pred pôdiom hrať SAMOTÁR. Španielka, vytlačené texty, dášovská neohrabanosť a až tak zlý chrapľavý akustický krást, až je to vynikajúce. Úprimnosť až za špinavú košeľu. Nihilistické, ale aj vážne témy, sem tam zabudnutý riff alebo text a váľajúci sa pankáči, ale všetko v klídku, aj keď na cover NONCONFORMIST dnes nedošlo. Posledná pesnička je prequel k SAMORASTU. Ešte vyšší level vykričanej úprimnosti (ak je to vôbe možné) o našom priposranom národe ("Zober si ich domov" vedie!), popritom ako vybrnkávačky, tak aj klepačky, ale to sa už pri tejto kapele opakujem. Skvelý zvuk a ešte skvelejšie skladby z pripravovaného samostatného desaťpalca. Kurňajz, nech už je vonku! Na záver klasicky minicover VÝBOR VEŘEJNÉHO BLAHA s basáčkou za mikrofónom. Výborný set! Nasleduje DIS-K47 zo Znojma. Kedysi Kraťasov oneman band, dnes plnohodnotná kapela s dvoma gitarami a obojpohlavným spevom. Pre niekoho je to možno pojebaný crustový kolovrátok, furt to isté dookola, nielen hudobne, ale aj textovo, no dnes svoj strojček krútili v šialenom tempe s kráľovskym zvukom ako z platne. Z tej poslednej bola zostavená väčšina playlistu, na ktorom bolo aj množstvo nových, ešte nevydaných songov. Čumeli aj ľudia, ktorí od toho asi veľa nečakali. Nakoniec presne tridsať platiacich, čo nie je žiadna výhra na tak veľké mesto, ale ani hanba, že by kapely hrali samé pre seba. Či áno?

Tento report už bol zobrazený 541 krát!
1 2 3 4 5
Hodnotenie reportu: 2